Найбільш поширеною формою надання вказаних послуг є абонентське обслуговування, яке передбачає консультування посадових осіб замовника з наданням всіх необхідних інформаційних матеріалів як в усній формі (телефонна “гаряча” лінія), так і в письмовій (електронна пошта, факс, офіційні матеріали на бланку нашої фірми).
Якщо характер та обсяг діяльності підприємства не потребують постійного консультаційного супроводження, ми пропонуємо разові письмові та усні консультації.
- бухгалтерського та податкового обліку;
- організація документообігу на підприємстві;
- трудового законодавства;
- трансфертного ціноутворення;
- аналізу та розробки схем діяльності, стратегічного планування;
- розробки внутрішніх положень та політик з бухгалтерського обліку;
- супровід діяльності нерезидентів.